Jesteś na stronie Państwowej Inspekcji Pracy

Wybierz Okręgowy Inspektorat Pracy

Jeżeli pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy, będąc w okresie wypowiedzenia umowy to zespół powypadkowy ma obowiązek przeprowadzić postępowanie powypadkowe. Utrata statusu pracownika nie zwalnia z obowiązku doręczenia poszkodowanemu, zatwierdzonego przez pracodawcę, protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy.

Podstawa prawna:

  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.

Nasza oferta

Uczestnicy programów i kampanii mogą wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, skorzystać z eksperckiej wiedzy inspektorów pracy oraz fachowych poradników, list kontrolnych i pozostałych publikacji. Zapoznaj się z naszą bezpłatną ofertą i wybierz wsparcie dla siebie.

Przejdź do naszej oferty

Publikacje do pobrania

Z myślą o pracownikach i pracodawcach przygotowaliśmy bezpłatne publikacje z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy

Przejdź do publikacji do pobrania

Chcesz się z nami skontaktować?

Szukaj

Logo PIP

Menu