Poniedziałki i czwartki to od 1 września dni, w których można zasięgnąć bezpłatnej porady z zakresu legalności zatrudnienia obywateli polskich i cudzoziemców. Godziny od 9:00 do 15:00 oraz numer telefonu 22 111 35 28 pozostają bez zmian.
Nie zmienia się również zakres tematyczny porad z zakresu legalności zatrudnienia obejmujący:
legalność zatrudnienia i powierzania innej pracy zarobkowej obywatelom polskim;
legalność zatrudnienia, powierzania innej pracy zarobkowej i wykonywania pracy przez cudzoziemców;
świadczenie usług agencji zatrudnienia oraz powierzania i wykonywania pracy tymczasowej;
delegowanie pracowników w ramach świadczenia usług na terytorium RP oraz delegowanie kierowców w transporcie drogowym na terytorium RP;
dostęp do zatrudnienia, przywilejów socjalnych i podatkowych, szkoleń, zasobów mieszkaniowych, kształcenia, nauki zawodu oraz szkolenia zawodowego dla dzieci pracowników w celu wspierania równego traktowania obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i państw członkowskich Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy korzystają z prawa do swobodnego przepływu pracowników, oraz członków ich rodzin (w tym poprzez odesłanie do instytucji właściwych).
Zapraszamy do konsultacji z ekspertami Państwowej Inspekcji Pracy.